vrijdag 24 augustus 2012

Baksels

Vandaag heb ik heerlijke aardbeien Macarons gebakken.
Ze vielen goed in de smaak, dus waarschijnlijk komen ze hier thuis vaker de oven uit.
En, 't was helemaal niet moeilijk!


Vorige week waren mijn schoonouders 35jr getrouwd, 
ter gelegenheid daarvan had ik "ouderwetse"
zandkoekjes in de vorm van hartjes gebakken en
deze versierd met chocoladestift.
Lekker!

(Om een of andere vage reden blijft het blogprogramma deze foto kantelen)

Een van Remco's favorieten is toch wel mijn
heerlijke chocoladetaart.
Op deze foto heb ik de taart overgoten met zelfgemaakte lemoncurd.
Een goddelijke combinatie pure chocola en citrus!

(Om een of andere vage reden blijft het blogprogramma ook deze foto kantelen)
 
Remco is gek op mijn taarten en andere baksels,
hij vraagt dan ook regelmatig of ik weer iets voor hem wil bakken
dus er zullen nog wel meer baksels verschijnen op deze blog...
(recepten op verzoek beschikbaar) 

1 opmerking:

  1. mmmmm, jij bent lekker bezig geweest zeg!!
    Die onderste lijkt me ook wel errug lekker!

    BeantwoordenVerwijderen